Thursday, November 10, 2011

Muhd Aiman B. Muhd Yusuff....


Aiman.....Kawan lelaki aku yang terbaik....walaupun dia tak pernah nak kisahkan sangat pasal kisah peribadi aku, tapi aku tahu dia risaukan aku tapi dengan cara dia yang tersendiri....dia selalu gembira, aku cemburukan dia...semoga dia gembira selama-lamanya....hmmmm....bila aku bayangkan dia ni pulak bila dah dewasa, mungkin aku akan berjumpa dia dekat jalan...aku tengah memandu keta idamanku iaitu Mini Cooper dan aku teringatkan kisah sedih lalu terlanggar seorang pemuda yang kurus dan sedang menunggang motorbike....Haha...dan aku akan mengambil masa yang lama untuk mengecam dia ni....dia dan aku akan masih lagi sendiri dan kami akan jadi kawan baik macam dulu....semoga angan-angan ini menjadi nyata....

No comments:

Post a Comment