Friday, November 11, 2011

Nurul Najihah.....

Aku tak tahu nak anggap kau apa....mulanya aku bencikan kau...tapi saat aku terjatuh, kau datang menunjukkan simpati....kau berikan kata-kata semangat kepadaku....aku anggap kau sebagai kawan baik aku...tapi dalam menunjukkan simpati itu, kau tawarkan dirimu sebagai penawar luka dihatiku...kau tawarkan cintamu kepadaku sebagai penyembuh duka...dan untuk seketika aku terkeliru dengan tindakanku....tapi aku bingkas bangun dan pergi jauh darimu...kerna hatiku tak akan benar-benar jadi milikmu...kerna cintaku tak akan pernah jadi milikmu...kerna aku tak mahu melukakan hatimu dengan memberikan harapan palsu...aku cintakan dia...bukan kamu...dan selamanya hanyalah dia...maafkan aku....kita tak akan bersama...hmmmm....aku dapat bayangkan kita akan selalu bertemu di masa depan tapi kita berdua tak akan pernah tahu yang kita selalu bertemu....hanya sebagai orang asing yang akan melewati kedua-dua bahu kita saat kita berselisih....

No comments:

Post a Comment