Thursday, November 10, 2011

Mohd Zakwan B. Mohd Zamzuri....

Temanku....Pada aku, dia macam penyampai berita baik dan buruk..
juga teman yang sejati...sanggup membantu aku di kala susah dan senang....oleh itu, aku tak ingin dia rasa apa yang aku rasa sekarang iaitu perpisahan untuk selama-lamanya...semoga dia akan terus gembira bersama si dia...aku harap nanti aku akan bertemu dengan dia ketika dewasa...mungkin pada masa tu dia dah berkahwin dan mempunyai anak-anak yang comel...hmmmm...bila aku bayangkan, mungkin aku akan berjumpa dia dekat supermarket pakai apron sambil dukung anak kecil dan anak satu lagi akan berlari-lari dekat supermarket....sungguh tak cukup tangan dia layan anak-anak dia...Aini pulak mungkin akan tertawa melihat kerenah suami dan anak-anaknya...Haha...nampak bahagia sangat....Good Luck Pak Long!! Adios bro...semoga kita berjumpa lagi....

1 comment: