Thursday, November 10, 2011

Zulaikha....

Haha...aku tak ada ramai sangat kawan perempuan yang "betul-betul" kawan aku....cuma dua orang.. tapi yang pertama dah pergi tinggalkan aku...terima kasih Bird....disaat aku terjatuh dalam jeram kesedihan, kau bantu tarik aku ke dunia realiti....saat orang meminggirkan aku, kau cuba buat aku tersenyum.....aku harap kau puas la bila aku buat gila-gila tu..huhu...sampai aku kena gelar Mat Gam....tapi aku tak kisah...terima kasih sangat-sangat Bird....kau telah bantu aku atasi kelemahan aku....hmmmm....masa depan nanti, mungkin aku akan berjumpa kau dekat dalam kandang burung! haha....tak adalah...mungkin dekat zoo...kau tengah usya kawan-kawan kau bersama "Encik Burung" dan anak-anak kau...Haha...Adios bro!
Moga bertemu lagi.....

1 comment:

  1. terharu ada, nak marah pown ada nih,haha, senyum bru syok weih,

    ReplyDelete